Diversificarea – Arome pentru bebeluşi de la 4-6 luni

Diversificarea – Arome pentru bebeluşi de la 4-6 luni

3 Comments

 

la 


Avocado (da, avocado este un fruct.) 

Vitamine: A, C, niacina, acid folic
Minerale: potasiu, fosfor, fier, magneziu, calciu

Tăiați în jumătate și îndepărtați sâmburele – nu gătiți. Scoateți miezul afara și pasați-l cu o furculiță.Nu ar trebui să fie nevoie să utilizați blenderul, la fel ca bananele, fructele de avocado au o textura foarte moale(atunci când sunt coapte) . Fructele de avocado nu trebuie să fie fierte.

 
 
Cum să alegeți un fruct de Avocado – Când selectați un Avocado, doriți o culoare verde închis, cu o textura cu hopuri. Fructele ar trebui să fie ferme la apăsarea ușoară. Atunci când un avocado este feliat în jumătate, miezul trebuie să fie de culoarea verde care se transformă ușor într-un galben-unt în jurul gropii ramase după îndepărtarea sâmburelui.
  

Mărul 
Vitamine:  A, C, acid folic

Minerale: potasiu, magneziu, calciu
 
Aceasta rețetă este scrisă astfel încât să se poate folosi orice tip de mere doriți.
Există două variante de a pregăti mărul: 
 

  Decojiți și îndepărtați miezul mărului, apoi tăiați în bucăți sau felii. Puneți feliile sau bucățile într-o oală cu apă suficientă pentru a le acoperi ușor . Se fierbe sau se dă la abur până când se înmoaie, asta este tot. 

 O altă metodă de a pregăti mărul și cea preferata de mine este mărul copt. Se lasă mărul în coaja și se înţeapă cu o scobitoare toată suprafața mărului (aveți grijă să nu rămână așchii din scobitoare). Se așează într-o tavă termorezistentă .In tavă se adaugă apă,  care să acopere cam 1 cm din măr. Se dă la cuptor la 300 grade pentru aprox. 30 minute sau până se înmoaie , verificând tot timpul nivelul apei.Si gata.            

Merele pot fi făcute piure cu ajutorul unui blender , pentru a obține o consistență bună. Dacă pireul obținut este prea gros, subțiați-l cu apa rămasă , iar în cazul în care e prea subțire – adăugați cereale (dacă se dorește) .

  Puteți utiliza laptele matern sau formula pentru a subția orice piure (în loc de apă). 

 

Dovleacul(de toamnă) 

Vitamine: A, C, K, acid folic, Niacin 
Minerale: potasiu, fosfor, magneziu, calciu, fier 
Un dovleac mediu
 
1.Tăiați dovleacul în două, scoateți semințele .
2. Într-o tavă de copt puneți un centimetru de apă, apoi jumătățile de dovleac cu „fața” în tava. Verificați nivelul apei în timpul coacerii .
3.  Coaceți într-un cuptor la 300 grade pentru 40 minute sau până când ” pielea” se coace și jumătățile de dovleac devin moi apoi cu o lingura scobiți „carnea” din coajă.
4. Utilizând un blender obțineți un pireu în care dacă este necesar se adaugă apă(Laptele matern și / sau Formula)  pentru a realiza o consistență  subțire.

 5. Puteți, de asemenea,decoji  dovleacul, scoteți semințele și apoi tăiați  în bucăți .Apoi se fierbe / abur pana când se înmoaie (ca atunci când fierbeți cartofii pentru piure de cartofi), apoi urmați pasul 4 .

Măr – Avocado

O jumătate de avocado decojit și fără sâmbure,1 / 4 ceasca pireu de mere ( pregătite după placul dvs.)

Pasați  jumătate de avocado și amestecați cu pireu de mere (de casă sau naturale) și se serviți.

diversificarea 4-6
diversificarea 4-6

Banana 
Vitaminele: A, C, acid folic
Minerale: potasiu, fosfor, seleniu, magneziu, calciu

               Banana nu se gătește, este suficient sa folosiți un blender sau o furculiță pentru a face pireu.  Adaugați formula / laptele matern  pentru a  subția sau cereale pentru a îngroșa.
     
Bananele şi piureul de banane poate fi congelat. Folosind un pic de suc de lămâie va ajuta la prevenirea rumenirii  bananei (ca și la cele mai multe fructe), atunci când sunt înghețate. Acidul citric sau acidul ascorbic ajuta la conservarea fructelor. Expunerea la oxigen face ca enzimele din banana sa facă ca  acesta să treacă de la verde la galben, maro și apoi la negru, ca și cum se coace. O banana maronie sau negra nu este neapărat putreda sau rea.
Banana + Avocado 

O jumătate de avocado decojit și fără sâmbure, O banana mica coapta

Cu o furculiță pasați jumătatea de avocado şi banana(sau utilizați un blender ca sa fiți siguri de textura pireul rezultat)

                                                                                                       Se amestecă bine și se servește.
 
 

 Cartofi dulci 

Vitamine: A , C, acid folic
Minerale: potasiu, sodiu, seleniu, magneziu fosforos, calciu 
 
    Spălați sub apă și apoi faceți găuri cu o furculiță, apoi introduceți din nou sub apă, apoi înfășurați în folie de aluminiu și coaceți la cuptor încălzit la 300 grade ,  timp de 30-60 de minute sau până se înmoaie. Dupa ce sunt copți, cartofii dulci trebuie sa ii curățați de coaja.
 
 Sau

   Spălați și curățați cartofii dulci se taie în bucăți mici .Aceste  bucăți se pun  într-o oala cu apă suficientă pentru a acoperi ușor de cartofi .Se lasă sa fiarbă pana când se înmoaie, verificând în permanenta nivelul apei. Păstrează orice rest de  apa pentru subțierea pireului .

Indiferent dacă ați fiert / abur sau copt cartofi dulci folosiți un blender pentru a obține pireul.  Adăugați apă sau alte lichide (Laptele matern și / sau Formula) pentru a realiza o consistență neteda , subțire .
 
 Para  (Foarte buna pentru Constipație. ) 
Vitaminele: A, C, acid folic 
Minerale: potasiu, fosfor, magneziu, calciu

 

Se curăța de coaja  şi se taie în bucăți, astfel încât să se evite porțiunea de semințe mici.  Puneți bucățile de pere în cosul de vapori al oalei cu abur.Abur ușor până se înmoaie.Se pune într-un blender / procesor de alimente şi se face piure . Ați putea utiliza și doar o furculiță. Perele tind sa fie foarte apoase și fără adăugare de lichid suplimentar. Adăugati cereale pentru a îngroşa, dacă este necesar.

  • La fel ca și mărul  și para poate fi coaptaă exact în același fel.

Orez cu lapte

1/4 cană pulbere de orez (orez brun râșnițat în blender sau râșnița de cafea)
1 cană cu apă
 
1.  Aduceți lichidul la fiert în cratiță. Adăugați praful de orez amestecând constant.
2. Fierbeți timp de 10 minute, amestecând încontinuu , apoi amestecați formula sau laptele matern și fructe, dacă se dorește .
3.  Se servește cald.
Odată ce bebelușul a acceptat aceste alimente va rămâne doar sa vă folosiți propria imaginație pentru a crea propriile dvs. rețete. Puteți obține gusturi noi prin diferite amestecuri și combinații.

 Poftă bună !!!!

DIVERSIFICAREA 4-6 luni

diversificarea 4-6

 

Related Posts

Diversificarea – Arome pentru bebeluşi de la 6-8 luni

Diversificarea – Arome pentru bebeluşi de la 6-8 luni

  Piersici Vitamine: A, C, acid folic Minerale: potasiu, fosfor, magneziu, calciu  Folosind piersici proaspete avem mai multe metode de preparare : aburire, coacere sau „albire” – aceste metode de lucru sunt bune și pentru nectarine, caise, prune şi pere. Vă recomand să îi oferiți copilului […]

Diversificarea – Arome pentru bebeluşi de la 10-12 luni

Diversificarea – Arome pentru bebeluşi de la 10-12 luni

    Şerban după ce a servit prânzul     Condimente care se pot folosi în anumite preparate pentru un gust deosebit     Fructe Mere (sos): utilizaţi cu scorţişoară, nucşoară, ienibahar, vanilie, ghimbir Pere: utilizaţi cu ghimbir, scorţişoară, un strop de vanilie sau chiar […]



3 thoughts on “Diversificarea – Arome pentru bebeluşi de la 4-6 luni”

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.